Zimska rojstnodnevnica za 40 sončnih let

Sneg naprši široke in ozke poti
s puhasto kristalno belino.
Pada in pada in mehko obleži,
svet zaziblje v zasneženo vedrino.


Strehe postanejo bele odeje, 

dimnik severni velikan.
V bele sanje se spremenijo veje,
hrib je začaran ledeni vulkan.


Sneg tiho razpne pokrajino

v peruti bele mavrične ptice.
Med snežinkami sredi zimske noči
slišiš kraguljčke Snežne kraljice.     

  

Meni se močno zdi, da je Bina Štampe Žmavc tole pesmico ustvarila na mojem hribčku - svet okrog mene je zaziban v zasneženo vedrino, puhasto kristalno belino ... 

Sonce nam je včeraj s svojo neizmerno močjo malo snega že pobralo - a danes nam ga Snežna kraljica prijazno vrača ... čisto narahlo sneži iz peruti mavrične ptice.

Moja ptica na voščilnici pa je narejena iz vseh barv mavrice, zato je belo bela ... Na voščilnico za okroglih 40 let sem jo dodala slavljenki, ki ima glasbo v srcu -  položila sem jo na srčno ptičjo hišico, v klavirske tipke pa sem oblekla njeno rojstnodnevno torto. Torta ima prav poseben okvir - venček zasnežene tise, katere jagode pa niso rdeče, temveč bele ...




Ker se vsak dan druži z malimi, navihanimi predšolskimi bučkami sem zanjo s pastelnimi barvicami in Distressi pobarvala navihanega snežnega junaka - da bo vedno znova gojila otroka v sebi. 



Snežak ima smuči, da z njimi po hribčku oddrvi, hitro kot slavljenka, v kapo pa se mu je ujel tenis lopar, tako za vsak slučaj, da je pripravljen, ko bo zmanjkalo snega. V rokah drži snežno kepo z magično številko. Tokrat sem prvič uporabila digi snežaka, ki sem ga dobila kot nagrado, a sem original spremenila - dodala sem nosek in roke Tininega snežaka, kepo pa sem naredila z okroglo šablono s šivi. Smučke mi je poslala Andreja iz Cvetočega travnika, ki pa je danes, enako kot pri nas, prekrit s kristalno belino. 


Slavljenki želim res ...


Ker pa smo ravno pri zimi  sem v fotografijo za vedno ujela voščilnice, ki so prišle v naš domek pred in nekatere tudi po praznikih. Kar 80 jih je bilo - 80 trenutkov popolne sreče pri ugibanju od koga je, odpiranju, občudovanju (ki še kar traja in traja) vsake posamezne ... 
Mislim, da bodo še kar nekaj časa krasile naš zimski vrt :) 

Še enkrat: iz srca hvala zanje!






V fotografijo pa sem ujela tudi nekatere moje letošnje zimske ...
V njej je tudi ena ne zimska ... le katera?!

 ... Čimveč veselja na in s snegom želim tudi tebi :)

Majda


Voščilnico dodajam v galerijo Najlepšega para
DL.ART - AG
Creatalicious - AG/winter
DigiDesigns - snow, winter
Happy Little Stampers - AG
Cuttlebugmania - winter wonderland
Crafty Girlz - AG



Komentarji

  1. oo, kako lepo si se znašla z glasbeno tortico in ptičjo hišico, idej imaš pa vedno na pretek.
    in vidim, koliko zimskih si naredila, zelo pridna, jaz bi jih imela malo za pokazati. in tvoja zmagovalna in nenadkriljiva omarica s posebnimi spomini zanjo in zate je tudi med njimi, čisto posebna ...
    uživaj na snegu!

    OdgovoriIzbriši
  2. O, tole je pa vredno obcudovanja, tako prekrasna in izvirna voscilnica kot tudi toooliko voscilnic, ki so priromale v vas dom in ti ogrele srcek. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je tvoja sestavljenka, malo iz rezalne šablone, malo iz štampiljke in taraaaa voščilnica je tu. Prav simpatična je.
    Pogled na tvoj nabor prejetih voščilnic mi vliva upanje, da ročno napisana po možnosti tudi narejena voščilnica, le ne bo šla v poton :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa zimska voščilnica s krasnim venčkom. Prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fabulous. I love the winter themed 40TH birthday card you created. The wreath with the cake in it is so creative. Thank you for joining the DL.ART Thankful Thursday Anything Goes January Linky Challenge

    OdgovoriIzbriši
  6. Ufffff, krasno si ujela vso simboliko. Zmaga pa lopar namesto cofka!!! Ob pogledu na tvojo voščilnico slavljenka ne bo nikoli pozabila na otroka v sebi!

    OdgovoriIzbriši
  7. Great Birthday card! Love the winter theme with that pretty wreath! Thanks for playing along with us at DL.ART Challenges!

    OdgovoriIzbriši
  8. Majda, prelepo pravljico si ji pričarala za okrogel rojstni dan...

    OdgovoriIzbriši
  9. Kakšna lepa zbirka voščilnic. In v tole, ki si jo izdelala, si dobro ujela vso simboliko.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ha ha ha...nasmeh je bil ob loparju, ki se je ujel za vsak slučaj v kapo...Kaj boš vse pogruntala???
    Je pa res lep pogled na vse voščilnice...in ne samo lep...prav topel pogled.

    OdgovoriIzbriši
  11. Koliko stvari si skrila v to voščilnico in vse so povezane s slavljenko ;)
    Krasno narejeno. Voščilnic pa o-ho-ho, pri nas jih ni bilo toliko, so pa vsi obiski vzdihovali nad njimi ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Uauu koliko stvari si vpletla v čestitko. Občudujem prav vsako podrobnost... prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  13. Simpatična čestitka, snjegović je štosni!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  14. Lovely card Madja. Love the wreath. Thanks for sharing with us at Creatalicious and we hope to see you again soon. Hugs, Gale DT

    OdgovoriIzbriši
  15. Fabulous card...Thanks for joining us at Di's Digi Designs Challenge:)
    Wendy x

    OdgovoriIzbriši
  16. What a lovely card ! Thank you for joining the Creatalicious Challenge ! Good luck .
    Jessica DT

    OdgovoriIzbriši
  17. A fabulous card, such a fun snowman and lovely winter blues.
    Thank you for joining us at Di's Digi Designs.
    Pauline
    x
    I have candy on my blog if you would like to take a look -
    Crafting with Cotnob

    OdgovoriIzbriši
  18. Gorgeous work! So pleased you shared with us at Creatalicious! Jackie DT member.

    OdgovoriIzbriši
  19. great card
    thanks for joining us at Happy Little Stampers

    Barb Housner (DT)

    OdgovoriIzbriši
  20. Love that snowman!
    Thank you for sharing with Happy Little Stampers!
    Susan
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar