Zate - rojstnodnevnice za prijatelje




A friend is  someone 
who loves you 
for who you are, 
not who they want you to be.


Hugs & Kisses

Meseca marca ima rojstni dan cel šopek mojih prijateljev in komaj mi uspeva izdelati vse voščilnice zanje...



Na prvo sem dodala črno bele kolačke, barvnega, pobarvanega s pastelnimi barvicami, pa sem poudarila s 3D blazinicami. 




Druga je namenjena prijateljici, mojstrici krojenja in šivanja, ki ima svojo  blagovno znamko Yasna. Poleg oblačil sem dodala še modne dodatke, saj zna svetovati in dodati različne stvari, ki so na kožo pisane vsakemu posamezniku - zato sem ji na voščilnico dodala tudi washi trakec z besedo THINGS .




Njena opora in podpora, meni pa prijatelj ima rojstni dan na isti dan kot ga imam sama.  Obožuje potovalne motorje,  zato zanj motor in moja želja, da za svojo strast najde čim več časa...




Tudi k tebi potuje moja želja - najdi čim več časa za TEBI ljube stvari!

Majda

Voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - izrez Zate in kvadrat s šivi
TIME OUT-  friendship
HLS - dias
Bastel Traum - white and black
Through the Purple Haze - AG
TTCR - AG








Komentarji

  1. Ooo danes si pa vsa v pastelih...lepo...malo prej sem pohvalila tvoj vintage stil ampak tudi pastelne barve obvladaš...še motor dobro izgleda na tej bledi pinki osnovi. Krasne vse 3...zadovoljstvo bo pa trojno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo boš obdarila prijatelje. Vse voščilnice so zelo lepe, meni še zlasti veliko pomeni, da so narejene prav namensko za nekoga.

    Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  3. Srečni tvoji prijatelji...tako zelo lepo vpletaš njihove zgodbe in življenja v voščinice..

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo poskrbiš za svoje prijatelje, vsakemu tisto kar ima najraje in prijateljstvo....
    Še malo in poštar tudi tebe obišče.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite so! Spet občudujem oblekice :)... Vse tako lepo skupaj paše... Lep dan!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo dodelane vsaka po vrsti in kot vedno lepo prepleteno z življenji tvojih prijateljic.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav vse voščilnice so čudovite, ampak spet so mi v oči padle te hude male oblekice. Res krasne!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tvoji prijatelji imajo zaklad v tebi, verjetno tudi ti v njih, saj jim pripraviš čudovite voščilnice in ob njih vpleteš lepo zgodbico. Vse tri so odlične - kaj misliš, katera mi je pa najbolj padla v oči? - šivilja, seveda:))). Pozdravček k tebi, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  9. O, so krasne vse po vrsti. Pastelne barve in mufini, pa te oblekice ♥ in motor. Krasne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow, what cool cards! I love the colors you've used. Thanks for joining our 3rd birthday party at TIME OUT!

    OdgovoriIzbriši
  11. A fabulous trio of cards, Majda ... the contrast of the soft pastels with the bold black is brilliant! Thanks so much for joining us for our 3rd birthday celebrations at Time Out! Anita :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Great fun cards. Thank you for joining us at the Polkadoodles Crafting Challenge week 10 . Helen DT

    OdgovoriIzbriši
  13. Prav vse tri si super sestavila in vsaka ima nek svoj čar in vsaka je nekomu "pisana na kožo". Meni je pa tokrat najbolj všeč šiviljska, ki ima tako luštni oblekci, katere vem, da sem že občudovala na eni tvoji voščilnici. Sončen pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  14. A Great trio of cards! Love all three of them! Thanks for joining us at HLS Anything Goes with Dies!

    OdgovoriIzbriši
  15. Vse tri voščilnice so zelo lepe, izdelane s srcem, tako kot sem vajena pri tebi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  16. Love your trio of cards. All are unique. Thanks for joining us at TTCRD. Hope to see you again.
    Alpna-DT

    OdgovoriIzbriši
  17. Lepe, zanimive in raznolike rojstnodnevnice so nastale :-)) Prav vsi jih bodo zelooo veseli.

    OdgovoriIzbriši
  18. Really pretty creations, love the subtle colours & die cuts you have used

    Thank you for sharing with us at Inspiration Destination this month, I hope to see you joining us again!
    Hugs Shell xx

    OdgovoriIzbriši
  19. Fab cards. Thank you for joining us for our 'Anything Goes' Challenge at Polkadoodles. Hugs Lisa xxx

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar