Moja prva darilna kuverta



Kmalu konec bo počitnic,
spet v mesto bom odšel.
Jaz pa si tako želim,
da morje odnesel bi domov!

V stekleničko ga nalijem
v fotoaparat ulovim.
Ah, najlažje ga pospravim
kar naravnost - v spomin.

(Barbara Gregorič Gorenc )

Toliko lepega sem pospravila na varno v spomin ... toliko drobnih iskric, ki grejejo, gorijo, ki znova in znova prinašajo nasmeh na obraz in v srce ... morje z vso svojo neizmerno močjo, sonce, otroške roke, pasje šape ... steklenico s sporočilom, ki je na poti v daljne kraje, prskalice, ki so pomagale ustvariti  avatarjevo drevo, moj naj morski razgled, ki ga delim tudi s tabo ...

I belive I can fly...

In knjige ... ker ni bilo prostora za moj ustvarjalni kotiček so z mano potovale knjige in se ves čas morskega odklopa hihitale v mojih dlaneh, da imam  končno čas zanje :-)

In tako ni čudno, da je pod njihovim vplivom nastala moja prva kuverta, ki me je mamila, dolgo, dolgo časa in na spodbudo Craft-alnice končno nastala ...

... darilna kuverta za ljubiteljico knjig ...



V njej se vidim tudi sama, pa ti ?


Ker ob dobri knjigi prija nekaj sladkega v družbi  kavice ali čaja, sem dodala tudi to ...





V izdelavi pa je že nova, jo pokažem jutri, ker zdajle ... hitim, da vzamem v roke  nedokončano knjigo :-)

                     








Kuverto dodajam v:
galerijo Najlepšega para - šablona čestitka
Craft-alnico - kuverta
Double "D" - black and white and beige
613 Avenue - monochrome
Artistic Stamper - black and white
Craftyhazelnut's - patterned paper
TTCR - ag
Brown Sugar - ag
Crafts Rockets - ag
Wednesday Creative Inspiration's - ag
Word Art Wednesday - ag
Seize The Birthday - splatter
Pixie's Crafty Workshop - ag
DL.ART - ag




Komentarji

  1. Ooo čudovita je! Všeč mi je črnobela kombinacija, pa dekle pod drevesom...Lepo, da so prišle knjige na vrsto, so prav prijetne prijateljice!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna kuverta je nastala in veseli me, da vas vedno znova izzovemo iz okvirjev udobja, da stopite v neznano in poskusite nekaj drugega. Hvala, da si se pustila izzvati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Thanks for sharing your lovely projects with us at 613 Avenue Create.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh, kakšna dobra fotografija - človek bi res kar poletel.
    Pesem v uvodu mi je zelo všeč. Prav tako tvoja črno-bela voščilnica. Seveda k dobri knjigi paše dobra kava in kaj sladkega :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Wonderful!!! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau, kako je čudovita. Prav nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  7. Great card. Wonderful layout.
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Craft Rocket and good luck! Hope you will join us next month again.

    Hugs
    Alex
    *DT* Craft Rocket Challenges {#39 – Anything goes}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#7 – Cool wet – A small cooling / refreshment due?}
    Alex' Kreative Seite


    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna kuverta in te kar povleče, da sedeš pod kakšno bogato krošnjo, ki nudi naravno senco in se predaš zgodbi v knjigi. Sploh v naslednjih vročih dneh bi to bilo odlično.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lovely Black and white creations! Thank you for joining in The Artistic Stamper Creative challenge this month x

    OdgovoriIzbriši
  10. Ahh morjeeee
    Krasno krasno, da si počila in si nabrala novih moči za ustvarjanje. Prav vesela sem, da smo te vzpodbudile k izdelavi kuverte.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Res dobro narejena kuverta, ki s svojimi dodatki vabi k branju dobrih zgodb.
    Prva fotka pa je sploh fenomenalna :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Oh how lovely Majda! I do love monochrome and this is just stunning!

    Hugs

    Di xx

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako lepo izzive izkoristiš za to, da vanje vtkeš svoje želje, spomine in drobne skomine. "Ušla" si svojim barvam in naredila tako posebno in zelo zanimivo kuverto. Naj te še nekaj časa, brez hitenja, spremljajo knjiga, kavica in dobra družba. Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  14. This is so creative!! I love it and the black and white just really makes it stunning : )

    Thank you for joining us at Seize The Birthday!

    Patti

    OdgovoriIzbriši
  15. BEAUTIFUL! Sorry for the late comment ... life has been crazy lately! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Black & White with a POP of Color’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdgovoriIzbriši
  16. Resnično nekaj posebnega je ta tvoja kuverta. Seveda, k dobri knjigi sodi tudi skodelica kave ali čaja;)
    Me veseli, da te je izziv na CRAFT-alnici spodbudil, da si se lotila svoje prve darilne kuverte in sedaj, ko je led prebit, jih lahko pričakujemo še več, a ne ;) Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Another brilliant project.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge again last month. Sorry I am a little late with my comments.
    Happy crafting!
    Catherine x (DT)
    :)

    OdgovoriIzbriši
  18. This is very cool and unique! Thanks for playing along with us at Brown Sugar challenges. Tammy DT

    OdgovoriIzbriši
  19. ooo draga Majda, kako čudovita je fotografija, ki je nastala. Jap, tudi jaz bi kdaj pa kdaj kar poletela ....
    Sem zelo vesela, da te je moj/naš izziv vzpodbudil, da je v nastajanju že nova. Tokratna je krasno sestavljena in na prav vse si na njej pomislila. Res šik darilna kuverta :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  20. wonderful card.
    Thanks for playing along in the 613 Avenue Create Challenge.
    Hugs,
    Natalie
    INKognito

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar